27 Mayıs 2010 Perşembe

Geziyosungg

...

- Bu ne ya böyle? Geçen yıl temel tasarım öğrenmedin mi sen?
-Öğrendim hocam, kusura bakmayınız hocam.

...

-Hıı.. ığğ.. hmmğğ.. Nerde bunun kesitleri güzelim? Kesitler olmadan nereye anliyosun?
-Çizdim de karalama şeklinde. Göstermiyim dedim. Evde bıraktım.

...

-Restaurant maketin nerde onu da mı yapmadın? Neden yapmadın? Bu ne ya?!
-Hocam yapmadım, yapamadım. Çünkü yetiştiremedim.
-Ee hem gezmek hem çalışmak olmaz. Oturup çiziceksin ciddi ciddi. Getirmiceksin bana böyle eksik şeyler.


OLUUUM. NE BOK DİYOSAN DE.
Kafan basmıyor de, bu ne ya çok sikindirik olmuş de, kendini verememişsin güzel çizememişsin yaz gelmiş gevşemişsin dondurma yemişsin bıdı bıdı de amaaa

AMAAAAA

GEZİYOSUN DEME LAN. İNSAFSIZ. KİTAPSIZ.

Ömrümü yidiniz allahsızlar. Bir de bokluyosunuz geziyosun ediyosun diye.

Amcam benim, haftada 1 kez, belki de 2 HAFTADA 1 KEZ dışarı çıkamicaksam ölim ben lan.

Bu ne ya.

Ulan nası sabahladığımı bir ben bilirim bir de ALLAH CC.


Hadi şimdi gidins.. Beni de depresyonumla baş başa bırakıns..

2 yorum: