9 Mayıs 2010 Pazar

Neden Yıllardır Tek Tabancayım? Neden Mutlu Bir Yuvam Yok? Luğzır mıyım Ben?

Kahramanımız yıllardır kendisine yöneltilen "Senin neden sevgilin yok?", "Neden o çocuğu reddettin?", "Niçin yalnızlığı bu kadar çok seviyosun?" sorularından bunalmıştı ve BUMS diye patlamadan önce eteğindeki taşları dökmesi gerekiyordu.

Ayrıca kahramanımız nedenlerini madde madde sıralıycaktı, çünkü maddelemeyi seven bir yapısı vardı, konuşurken de yazarken de fosurdatırken de hep maddelerdi; o bir madde bağımlısıydı.

Maddeler geliyor. Hadi bakalım. Bunları okuduktan sonra tüm 70 milyonu kendi tarafıma çekicem ve siz de götüm gibi kalıcaksınız eşşoğlular.

1. Sevgilim olsun, pırt pırt her dakka mesaj atayım istemiyorum.
2. Sevgilim olsun üstüme başıma karışsın istemiyorum.
3. Sevgilim olsun her yere çanta gibi yanımda götüreyim istemiyorum.
4. Sevgilim olsun arkadaşlıklarımı baltalasın istemiyorum.
5. Sevgilim olsun fırtıma varasıya haberi olsun istemiyorum.
6. Sevgilim olsun koluna girip AY BAKIN KIZLAR BU BENİM SEVGİLİM, NASIL? ANLATTIĞIM KADAR YAKIŞIKLI DEĞİL Mİ? salaklıkları yapmak istemiyorum.
7. Ciddi bişey düşünmüyorum zira dünyanın sayılı ciddiyetsiz insanlarından biriyim (gururla söylüyorum, hatta şuan tüylerim dikeldi)
8. Daha da ileri boyutu, evlenip hayatımın ve özgürlüğümün içine etmek istemiyorum. 21 yıldır tüm hayallerim yalnız yaşamak üzerine, karavanda olsun yelkenlide olsun babalar gibi tek tabanca yasicam ben.
9. Çok bayıldım aşık oldum mallık ettim evlendim diyelim. ERKEKLERİN EVLENDİKTEN SONRA 180 MİLYON DERECE DEĞİŞTİĞİNİ KENDİ ÇEVREMİZDEN ÖĞRENEMEDİK Mİ DAHA SAFTİRİKLER? getti dağ gibi hayatın gettiiii.
10. Evet evlenmekle kalmadım bir de çoluk çocuğa karıştım diyelim. Dünyanın en salak hatası. Büyüsün serpilsin, ağzı iki laf yapsın, tepene çıksın, para istesin, vermeyince bileklerini kessin, evden kaçsın şetsinn sonra anneler gününde 2 çiçek alsın hayırlı evlat olsun. EVİRE ÇEVİRE DÖVERİM LA O ÇOCUU.
11. Son madde. Oluum hangi erkek boynuzlamiyor ki? İster sevgilin olsun, ister evinin direği, her türlü boynuzlar. Hatta 10 erkeğe sorduk, 12 si EVET HAYVANATLAR GİBİ BOYNUZLUYORUM dedi. Mal mıyım ben aşık olayim evleniyim, sonra üstüme gül koklasın?

Yetti bu kadar. Aslında yetmedi. Çok doluyum lan. Hatta fazlasıyla feminen bir feministim farkındayım. Biraz da seksim, erotizmim. AMA KESİNLİKLE NEYİM BİLİYOR MUSUN?
OOOOooooOOOOOooOOOO (tempoo tempoooo)

ASEKSÜELİM!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder