9 Mayıs 2010 Pazar

Neden Yazmaya 1.5 Yıl Ara Verdim?

Lan. Şimdi farkettim en son yazımı Ocak 2009'da yazmışım. Peki noldu da bloğuma küstüm? Başıma neler geldi? Bi haller mi oldu bana? Vücudum mu attı?

Öncelikle Ocak 2009'dan sonra çok şey değişti. Obama başbakan oldu, Deniz Baykal'ın seks videoları internete düştü.. Yok lan. Öyle bi bok değil.

Ocak ayından sonra bana bişey oldu. Havada durdum şahitlerim var.
Sonra amansız bir hastalığa yakalandım. 3 hafta boyunca nezle oldum.
Proje yaptım, derslerimin kadını oldum. Bol bol sabahladım.
Sonra Temmuz geldi Datça'ya gittim. Ordan Çeşme'ye. Ve takdir edersiniz ki gerizekalının başkanı mıyım da DENİZ-GÜNEŞ-KUM üçlüsü dururken kalkıp blog yaziyim?
Yok. Aslında bir bloğum olduğunu unuttum.
Hayıırr. O da bir yalandı.
YAZMA YETİMİ KAYBETTİM.
Evet doğru cevap bu. Yazasım gelmedi lan.
Ama bir gün karşıma Sedefim(erotizmin kadınıdır, irtibata geçmek için bana ulaşın) çıktı ve bana dedi ki "Ona bir şans daha ver.. İnanıyorum ki bu sefer ilişkinizi yürütüceksiniz."

O değil de ben bunları neden açıklama ihtiyacı hissettim lan? Hepi topu 2-3 okurum var. Onlar da öğrenmese olur. Öyle okur benimkiler. Special edition.

Anne bittiiiieee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder